niedziela, 28 czerwca 2015

Przyszły władca blogosfery - żart oczywiście


Witam!
Zacznę bez zbędnych wstępów, bo czasem tylko na nich się kończy..
Czy Ty też czasem czujesz się obwiniany o wszystko, co złe na tym świecie? Czy Ty też masz takiego kogoś, może brata lub siostrę, przyjaciela, kuzyna, znajomego z klasy lub pracy lub nawet psa od którego jesteś gorszy? Czy Ciebie też drażni porównywanie dwóch ludzi mających ze sobą tyle tylko wspólnego, co koń z zebrą?
Mam dzisiaj kiepski humor; jutro pewnie i ja będę wnerwiać innych swoim uśmiechem.

Tym pesymistycznym akcentem otwieram ten oto blog; wbrew pozorom nie będzie to kraina smutku, żalu i teatralnego lamentu, co to to nie.

Autorka to przyszła maturzystka o maturalnych i nie tylko sprawach chcąca tutaj pisać.

Byłoby mi miło usłyszeć czasem Twoje zdanie na tematy, które tu poruszę, lecz pod żadnym pozorem nie pisz z musu lub z wdzięczności, że ja skomentowałam coś u Ciebie.

~Sprawczyni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz